27 август, 2005

Светът е малък

Чували сте го и преди, нали? Мда.... Интересното е, че не спирам да се учудвам колко е вярно. За съжаление не мога да си спомня всички случки до сега, които са ме убеждавали в истинността на тази фраза, но най-ярката от всички никога няма да забравя.
Преди няколко години чрез един приятел се запознах с едно момиче в чата. Тя беше от Бон/Германия. Знаех, че преди е живяла в България, но нищо повече. Станахме доста добри приятелки и след горе-долу половин година тя случайно ми спомена, че е от Бургас. Наистина страшно много се зарадвах, лятото със сигурност щяхме да се запознаем понеже тя се прибирала всяка година като приключи училище. И така де, тя си дойде в Бургас, излязохме, запознахме се и по време на разговора се установи, че аз и чичо й сме съседи /тоест, неговият апартамент е под нашия :-)/ ...

В последните дни също ме споходи една случайност... Бях си чатила с някакво момче по icq, не особено редовно, пък и аз вече почти не чатя като цяло, както и да е, знаех, че е от Бургас, но и през ум не ми минаваше, че имаме куп общи познати. Разбрах го, преди няколко дни, когато с Елито чакахме да се изтегли някакъв филм и си губехме времето, чатихме си с него и той ми спомена, че ме е видял предния ден с приятелите ми, но не ми се обадил. Аз до последно си мислех, че се бърка, докато той не ми прати една снимка на едно старо гадже, на която беше и Елито , и двете така й се оцъклихме :-) отново ми стана едно такова... странно. изведнъж некакъв почти непознат ми прати снимка на най-добрата ми приятелка O_o
и ми казва, че познава някои от хората, с които по принцип съм нон-стоп заедно . Хах, изненада :-)

2 Comments:

Anonymous Анонимен said...

случки безброй...аз се запознах случайно на една спирка с един човек, който след това се оказа втори братовчед. всеки е зареден с приятни случвания разкриващи, колко е тясно на земята :)

6:40 сл.об.  
Blogger katt said...

хаха, преди известно време един приятел също ми разказваше как съвсееем случайно се запознал с някакъв човек, който след седмица му се обадил и му казал 'абе знаеш ли, че ние сме братовчеди! :-)'
изобщо... не можеш да се покриеш от роднините, писано им е да се намерят :-) просто няма начин :-)

9:43 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home