22 август, 2005

По последни наблюдения

Момчетата се превръщат в момичета... бавно, но славно. По характер имам предвид. За да съм съвсем точна - в държанието и позициите си в една връзка. Не ми се вижда нормално. И не ми харесва. Да не би да е плъзнал някакъв вирус? Или някой от тях е бил по-по- романтично- лигаво- наивно - обсебващо настроен и промива мозъците на всички наред? Не, не, ама изобщо не ми харесва. Допадаше ми илюзията, че момчетата са не дотолкова чувствителни, повъхностни, не се задълбочават много много във връзките и не драматизират. А това, което наблюдавам напоследък... е съвсем различно.
  • те са супер чувствителни; засягат се от всяка твоя втора дума, приемат само това, което те искат да чуят, а ако не им харесва мнението ти по даден въпрос го приемат като лична обида. не спират да ти задават въпроси от рода на "обичаш ли ме? днес мисли ли си за мен?" и след време когато ти омръзне всеки ден да повтаряш едно и също, започваш да отговаряш вече с досада - тогава въпросите се променят - "съществувам ли вече изобщо за теб?", "искаш ли да сме заедно изобщо?" . те правят от мухата слон, и повярвайте ми наоколо е пълно с мухи! :-) пък и ...
  • те плачат. често. и ви го казват. всъщност, направо си ви го натякват. :-)
  • те са досадно обсебващи; искат да прекарват с теб колкото е възможно повече време. срещите всеки ден са задължителни, "какво е това не мога днес ?! как така не можеш? искаш да излизаш с приятели? предпочиташ тях пред мен!!!?? а, ангажимент със семейството... значи не ме смяташ за част от него??!! " дори и подобен разговор да завърши добре и двете страни да се разберат без много бой, след малко има 'атака' от страна на момчето със смси. мда... много смси. във всичките пише едно и също, общо взето се разтеглят локуми от сорта на "аз ще се променя; аз много мислих и осъзнах, че съм сгрешил! но те обичам и само това има значение!"
  • те са ужасно ревниви. ревнуват дори от приятелите си. че как така те ще те поздравяват, ще си говорят с теб или изобщо как се осмеляват дори да те погледнат?! а ти защо говориш с тези момчета? как така са ти приятели? какво значи 'момче-приятел' ? а този непознатия защо го заглеждаш? как така си гледала просто на някъде? тъй де, все пак... ->
  • те са параноици; привиждат им се момчетата, които ти намигат или ти се усмихват, но пък и ти не оставаш по назад и им отвръщаш. :-)
  • те споделят абсолютно всичко на приятелите си; още час след като сте се разделили вече можеш да си сигурен, че всички приятели, а понякога дори и просто познати вече са наясно с последната караница около вас и дори могат да преразкажат думите ти, които разбира се са преиначени, така че винаги да излезеш лошия. :-)
  • те вече са планирали съвместното ви бъдеще; ако се чудите как ще се казват децата ви/ колко ще са/ в каква къща ще живеете/какви ще са тапетите в спалнята/куче или котка ще имате, просто ги попитайте. те са като бюро справки. всъщност не, те са къде къде по-информирани и с по-ясна представа за нещата. :-)
  • те помнят всяка дата, дори часът; кога сте се запознали? а кога се скарахте за първи път? колко продължи караницата ви? те са едино универсално подвижно календарче на събитията, значителните и незначителните моменти във вашата връзка :-)

6 Comments:

Anonymous Анонимен said...

bravo, momiche! syglasqvam se s vsqka edna tochka:)

11:43 пр.об.  
Anonymous Анонимен said...

Хм... откъде ги намирате тези... момчета? С тази реклама направо пробудихте гея в мен!

8:18 пр.об.  
Blogger zbrox said...

не се превръщат в момичета, а в превзети мажоретки в апогея си :)

9:03 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

Не си права! Това, че при теб е така не говори за повечето момчета! Аз например съм противоположност на всяка една точка...

11:42 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

ami edinstvenoto,koeto 6te kaja po vuprosa e,4e kolkoto i da me draznexa takiva mom4eta ve4e im sviknax i daje mi lipsvat:(za6to obi4at da pokazvat 4yvstvata si,dokato pri protivopolojnite im po xarakter mom4eta -za vsi4ko e rano...

11:57 сл.об.  
Anonymous Анонимен said...

ами научен факт е че мъжете сме по нежни от жените , както и сме по силни и по умни , абе въобще по по най

4:20 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home